čtvrtek 28. června 2007

Prvni den na NCSU

Dneska jsem mam takovy sezanmovaci den. Robin me vyzvedla rano v 9,30, takze jsem si stihnul i dovybalit a seznamit s Joshem, ktery bydli vedle mne. Pak mi ukazala mistni potraviny (velke tak jako Hypernova) a sli jsme na campus (univerzitni areal). Ten je fakt velky, 30 000 studentu, spousta budov, parky voda. Budovy jsou od r. 1911 do dneska, ale snazi se udrzet takovy historisujici styl, takze docela hezke. Zase jako ve filmu. Univerzite je na strankach www.ncsu.edu, takze se muzete mrknou kde to jsem. Pak jsme sli na obed s ostatnimi dvema IAESTE trainee (stazisty) tady. Je tu Christopher ze Svycarska a Anicka ze Slovenska. Ta se ma dneska nebo zitra prestehovat do naseho domu, protoze ted bydli u pratel nekde dal a musi dojizdet, coz bez auta moc nejde. Chris me pak pustil na svuj PC, kde tohle pisi, protoze zatim nemam vlastni konto. Dneska mam jeste dve skuzky s mitnimi urednicemi ohledne meho pobytu tu. A zitra uz bude narocnejsi program, setkam se s lidmi z meho oddeleni a mozna i sefem, jestli se stihne vratit z konference. Ale vecer mame jeste s Robin a Chrisem spolecnou veceri u nich. Varit si spolecne vecere je tu takova tradice.

Žádné komentáře: