sobota 25. srpna 2007

Nakupni sobota

Dneska jsem se vydal do nakupniho centra nakupit nejake darky a suvenyry. Se suvenyry jsem teda moc neporidil. Budu muset zajet jeste do mistniho muzejniho obchodu a take navstivit nas univerzitni obchod. Ale nejake ty darky jsem vybral, takze az prijedu, tak to budou takove male Vanoce. I kdyz to bude v zari.
Odpoledne jsem se chtel podivat k mistnimu jezeru. Ale zjevne jsem stale nepochopil mistni mentalitu, kdyz jsem jen chvili myslel, ze by v sobotu mohl jezdit univerzitni autobus. Po dvaceti minutach na zastavce jsem to vzdal. A tak byl alespon cas na maly geocaching. Mel jsem stesti a nasel jsem sveho prvniho travel bug. To jsou privesky, ktere cestuji cachemi po celem svete. Ten muj je na podporu boje proti cukrovce a zatim toho moc nenacestoval. Ale pristi tyden si uzije a poleti se mno do Cech. Musim pro nej vybrat nejakou vhodnou cache v Praze nebo jinde u nas.
Uplne vecer jsem si pujcil film The Good Shepherd. Je to o pocatcich CIA a je to fakt dobre. I kdyz nekdy bylo tezke rozumnet i titulkum. Preci jenom tajemna poezie v anglctine jeste neni pro mne.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Už se těšíme ani ne tak na dárky jako na tebe!