pátek 31. srpna 2007

Zacinam se loucit

Protoze se pomalu zacinam loucit s Raleigh, tak jsem zjisitil, ze nemam vlastne zadne fotky z nasi laboratore. Takze jsem neco nafotil a mate to na
http://picasaweb.google.com/srbmartin/20070831EnvironmentalLaboratoryNCSU
Vsechny fotky jsem se snazil popsat, ale odbornici stejne poznaji co to je a laikovi nic nereknou ani popisky. Tak alespon vnimejte atmosferu.
Vcera jsme se byli loucit s Annou, ktera dneska odjela do Washingtonu D.C. a pak domu. Ale nebylo to nic moc, protoze jsme do baru vyrazili az v 11 v noci. Bylo to docela zajimave misto, takovy latinskoamericky klub (http://www.redroomraleigh.com/). Ale mne ta hudba stejne nejak nenadchla a touhle dobou uz je pomalu cas jit spat. Takze jsem odesel kolem pul jedne a vzal si taxi domu. Stalo jen 5$ a v jednu uz jsem byl v posteli.
Rozluckovy den jsem dneska mel i v praci. Experimenty uz jsem nedelal a jenom jsme vyhodnocovali data. V poledne nas Detlef pozval na rozluckovy obed, bylo nas asi 8 a sli jsme do Porters Citu Tavern, o ktere jsem uz psal. Dal jsem si ravioloi s uzenym kuretem a mozzarelou. Bylo to vyborne. Obed nakonec trval asi dve hodiny a bylo to moc pekne. Ale posledni ahoj jim stejne jeste prijdu rici v utery rano. Musim stejne jit odevzdat klice a pak uz me Carolina vezme na letiste.
Dneska vecer jdu s Carolinou, Alfredem a jejich kamarady na pivo. Vyhoda je, ze je to kousek od naseho domu, takze se pripadne mohu dostat domu sam a pomerne snadno.

1 komentář:

Dáda řekl(a)...

Fotky super, je dobrý vidět trochu něco jinýho, než máme tady v NL nebo na VŠCHT, máte to tam pekně všestraně vybavený. My tu třeba máme pouze minichladírníčku(1m3) a pak několik normálních ledniček, ale na druhou stranu TOCek máme v těchto dnech šest...