sobota 4. srpna 2007

Raleigh a Reily


Dneska jsem se pokusil jet na vyhlidkovou trasy historickou tramvaji (auto, ktere pripomina tramvaje, ktere tu jezdily pred 100 lety). Ale historicky vozik se nedostavil, asi je prilis historicky. A tak jsem navstvil NC State Capitol, coz je sidlo guvernera (opravdu tam porad pracuje). Bylo to docela zajimave, fotky s popiskama jsou jako vzdy v galerii:
http://picasaweb.google.com/srbmartin/20070804NCStateCapitol
Ale to me kulturne nenasytilo a tak jsem navstivil jeste mestske muzeum. To je docela male, ale libila se mi casova osa Raleighu. Prvni nakupni centrum vzniklo v r.1949 a my ho mame za rohem. Jak pak muze nekdo rikat, ze Raleigh neni historicky.
Po navratu jsem byl chvili venku s Reilym. To je pejsek, ktereho Katka za penize hlida. Teda nehlida, protoze je ve sve normalni praci. A jinak vsichni nekam sli (na nakupy apod.) a tak jsem ho chudaka vzal jeste chvili ven. Asi spolu jeste vyrazime.

Žádné komentáře: