pátek 24. srpna 2007

Zavislosr na geocachingu


Zjistil jsem, ze geocaching je silne navykova droga. Dneska jsem cely den premyslel, co zkusim najit az se vratim ze skoly.

Doma jsem si vybral dve cache ve vzdalenosti cca. kilometr od naseho domu. Prvni byla v parku u potoka a trvalo mi to docela dlouho. Navic se tam motal takovy podivny ozrala, tak jsem byl rad, kdyz jsem nasel a mohl zmizet. Druha pak byla ukryta v kmeni stromu.

Pak jsem cestou do Harris Teeter zapsal svuj nalez do logu te vcerejsi v obchodaku. A take udelal par fotek, abyste meli predstavu, co muzete ocekavat. jsou na


Doma jsem si udelal parek k veceri. Pak prisel jeden spolubydlici se svou pritelkyni, tak jsme chvili provnavali CR a USA hlavne v jidle, protoze ona dela dietolozku. Take jsem ochutnal jejich dietni jidlo. Klasicka tortilla se zeleninou, ale bylo to moc dobre. Vecer jsem se dival na Zavody v dobyvani vesmiru, konecne, taky moc dobre. A ted se jeste mrnknu na plany na zitrek.

Žádné komentáře: