čtvrtek 16. srpna 2007

Normalni den


Velke horko pokracuje i tento tyden, ale uz si pomalu zacinam zvykat. Stejne mi nic jienho nezbyva. Akorat po navratu do Cech mi bude asi pekna zima.

Konecne jsem dneska mel cas se podivat na film Simpsonovi. Zjistil jsem, ze v Americe je to jeste vetsi legrace nez u nas, protoze ve filmu poznavate typy lidi z okoli, grafika je verne zobrazeni mesta a treba koncerty sponzorovane pivem Bud jsou tu kazdy tyden (plechovka za 4$).

Take jsem se dostal k objednani GPS, bohuzel teda zase jen na ceskou kartu, tu mistni uz ani necekam. Snad mi to dojde co nejdrive. Take mi odpovedeli z Delty ohledne prevozu Jirkova NTB a je to O.K., klidne mohu mit na palube dva.

Vikend bude asi zase nabity. Dean si pujcuje auto a tak nas snad konecne vezme k mori. Take se chceme podivat na vesnici komunity Amishu. To je nabozenska skupina zijici zhruba na urovni 19. stoleti. Ale jsou docela otevreni a zjevne jim nevadi uplne moderni penize z 21. stoleti. Nejvic me zajima, jak budou bez elektriny prijimat kreditky.

Žádné komentáře: