čtvrtek 12. července 2007

Dve party

Dnes se mi sesli dve party na jeden den. Mohlo by to byt dukazem zdejsiho bohateho spolecenkseho zivota, ale povazujme to proste za nahodu. Ani v U.S.A. neni preci jen kazy den svatek. Ale kazdy den se o nem musime snazit.
Moje spolubydlici Anna mela dnes narozeniny a tak se samozrejme sela mala oslava. Fotky z casti muzete videt na fotoalbu http://picasaweb.google.com/srbmartin/20070712AnninyNarozeniny
Ale vetsi cati teto party jsem se neucstnil, nebot, jak poznamenali spolubydlici, dostal jsem lepsi nabidku. Eric, post-doc z nasi skupiny na pozval na grilovani u bazenu v bytovem komplecu, kde bydli. Inteligentne se od kazdeho vyzadovalo prinest neco k jidlu a piti a tak se sela bohata nabidka od tradicnich hotdogu pres salaty, teplou fetu az po sushi. Navic byla zde moznost setkat se s lidmi z Duke University a tedy potkat ty prave bohace. Asi bych mel rict, ze nekteri z nich jsou trochu zlvastni, ale na ktere skole nejsou zvlatni lide, ze. Takze se to od prumeru mozna az tak moc nelisi. Party byla vyborna. zkoncili jsme az kolem jedenacte a diskutovalo se o ovsem moznem.
Kdyz jsem se vratil domu, oslava Anninych naarozenim byla jeste v behu, tak jsem udelal par fotek. Ale pro me uz zacina byt ponekud pozde a tak pujdu spat.

Žádné komentáře: