úterý 17. července 2007

Jak jsem nedostal vyplatu a jine prihody


Dlouho jsem nenapsal nic o tom, co tu vlastne delam a jak se mam.

V patek jsem mel dostat svuj prni sek s vyplatou. Ale nedostal, protoze tu nejsem jeste dost dlouho. coz bych dokazal pochopit. Co pochopit nedokazi, je pro mi tedy rikali, ze penize dostanu 14.7. Nase personalistka byla samozrejme nesmirne ochotna, ale mezi radky vet jako zkusim to zaridit, moc se omlouvam a je mi vas lito, jsem zacal cist neco jako mate smulu. Takze penize dostanu az 27.7. Nastesti Chris je to uz dost dlouho a penize dostal, takze mi muze pujcit, abych neumrel hlady. Moje zivotni naklady jsou nastetsi pomerne nizke. Pokud pocitam jen bezne vydaje na jidlo apod., tak stale jeste ziji z 200$ v hotovosti, co jsem si privezl.

V laborce jsem se uz docela zapracoval a delam v podstate samostatne. Ted dokoncujeme mereni spekter a molarnich extinkcnich koeficinetu nasich latek a ve ctvrtek snad zacneme s primou fotolyzou UV.
Dnes jsem musel naskenovat nejake dokumenty pro IAESTE a tak jsme videl mistno "digitalni medilni laborator". Bylo to perfektne vybavene pracoviste a samozrejme pristupne vsem. Mozna zacinam chapat jejich nakupni filosofii. ZAtimco my pouzivame strategii sobestacnosti, oni pouzivaji sdileni. Takze my mame sice v kazde kancelari scanner, ale jsou to kramy. Oni maji jeden spolecny, ale to je delo. A neni to jen o scannerech.

Dneska jsem tu zazil prvni poradnou bourku. blesky litaly vsude a brzy vypadl proud. Stacilo pet minut a uz jsme slyseli sireny z blizske hasicske stanice. Padali i kroupy v prumeru tak 3cm. Bourka stale pokracuje a pry ma ted prset docela hodne. Uvidime, alespon nebude takove horko.

Vecer jsme zasli do DVD pujcovniho automatu a divali jsme se na film Stranger than a fiction


ktery tedy mohu jedine doporucit.

Žádné komentáře: