sobota 21. července 2007

Party u Zecka


Vcera jsme po nejake dobe zase byli na party. U Zecka to bylo docela hodne americk. Grilovali jsme zebirka, pili pivo a nekteri si davali i mene legalni veci. Zeck ma perfektni motorovy clun, asi dvakrat vetsi nez znam s vestavenym motorem z auta. S pribyvajicim alkoholem jsme ale videli i jine veci. Nejdriv jsme zkouseli strilet ze sportovniho praku (docela mi to slo) a pak Zeck rozhol, ze je potreba udelat upgrade a prinesl vzduchovku. Zdejsi vzduchovky maji docela slusnou razanci, vrtanou hlaven a moznost napumpovat trochu vic vzduchu pro slusnou rychlost strely. Takze plechovku prostrelite ani se nehne. Zeck sice dost trenuje, ale strilel jsem skoro stejne dobre. I kdyz to asi ovlivnila moje vyhoda v mnoztvi alkoholu, ktere bylo u Zecka vyrazne vyssi.

Po grilovani jsme rozdelali tradicni americky taborak ve starem sudu. Moc to nehorelo, takze jeden z mistnich zasel "pro neco" do garaze. Myslel jsem, ze prinese benzin. Ale vytasil se s tlakovou lahvi cisteho kysliku a pak uz to horelo dobre.

Konecne jsem tedy zazil pravou party opravdovych americanu, trochu divocejsi nez studenti + zahranici, ale zajimave.

Žádné komentáře: