pátek 6. července 2007

Novy laptop

Ode dneska mamm sice ID kartu a skolni PC ucet, ktery pochopitlene nefunguje, ale je mi to jedno. Protoze mam krasny novy laptop. Pro toho, komu to neco rekne je ro Toshiba SAtellite, ale lepsi je se podivat na http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=8397745&type=product&productCategoryId=pcmcat103700050019&id=1179877029693, kde je i cena. Ale ve skutecnosti je to drazsi, plati se tu dan, takze celkem 747$. Puvodne jsem chtel Acera, ale nemeli ho a byl jsem presvedcen, ze je to smejd a Toshiba je vyrazne lepsi. Dokonce mam i webcameru, takze se muzeme i videt.
Ted si ho bohuzel moc neuziju, protoze zitra vyrazime na vikendovy vylet do Charlottesville s Robin. Budeme bydlet u jejicho bratra, takze platime jen benzin. Pry je to nadherne mesto a uvidime i farmu Thomase Jeffersona. Takze laptot prijde na radu az v nedeli. Pokud nekdo znate nejakou dobrou stranku na, kde vystavit fotky, tak mi poradte. Jinak neuvidite nic.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Martine,

Pravidelně sleduji tvoje NEWS z USA, držím palce, ať se ti tam líbí, ať tam získáš mnoho cenných zkušeností a nových přátel.

Chtěl jsem reagoval ohledně toho publikování fotek, koukal jsem na specifikaci BLOGGERa, kde máš svůj BLOG i ty a měla by zde být normálně možnost publikovat fotky, někde v tom rozhraní BLOGu, viz http://www.blogger.com/tour_shr.g. Tak snad Ti pomůže toto a budeš moct nám publikovat nějaké photos, pokud by se ti toto nepodařilo zprovoznit, písni odpověď na můj komentář a vymyslíme něco jiného.

Anonymní řekl(a)...

Ještě si neodpustím komentář ohledně laptopu a srovnání cen v ČR a USA.

Ohledně kvality laptopu bych se zde nechtěl nijak sáhodlouze rozepisovat, každopádně co bych rád řekl je, že Toshiba jako výrobce notebooku je jednoznačně kvalitnější než Acer, který je sice nejprodávanější a nelevnější v Evropě, ale také má nejvíce servisních zásahů. :)

Ohledně samotného výběru, Turion X2 TL54 je slušný dvouprocesorový výkon na NTB, 1 GB dostačující, 200 GB ohromující, akorát tu váhu v lb. jsem si nepřevedl, ale pokud to neváží více jak 3 kg, tak se to dá vcelku tahat všude. :)

No a ohledně ceny, to je krásné. Pokud si za něj se vším všudy dal 747$, tak kurz ke 4.7. je 1 USD = 21.073 CZK (CNB), takže celková cena v CZK by měla být 15741, což je ohromující cena, za to doma koupíš nejlevnější notebook s odpovídajícím OS (Windows Vista Home Premium). Odpovídající notebook jsem pro zajímavost našel na Alza.cz, kdy tento notebook je od Aceru! a ještě je o trochu horší než ten tvůj (http://www.alza.cz/acer-aspire-5103wlmi-turion64-x2-tl52-15-4-wxga-cb-ax1300-1gb-160gb-5-4k-dvd-rw-dl-ram-wifi-cam-vis-hp-d71751.htm)
a stojí celých 22870 Kč.

Takže myslím, že rozdíl je jasný, takže příště si všichni, kdo si budete pořizovat notebook, tak už víte, kde ho koupit, tedy pokud budete mít možnost. :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,mam namitku!A co česká klavesnice?

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, zrovna kupuju něco podobnýho od asusu a rozdíl v ceně je skoro 8000...
To mi připadá za českou klávesnici celkem dost :(

Martin řekl(a)...

Na svem starem NTB jsem taky nemel ceskou klavesnici a vyresili to prelepky za 15Kc. Mozna to neni nijak krasne, ale funguje to a nakonec vetsina z nas asi vi, kde kter klavesa je.