čtvrtek 5. července 2007

Skoleni jaderne bezpecnosti

Musim ocenit ze skoleni bylo fakt pekne pripravene a dokonce i docela zajimave. Mozna to trochu kazil fakt, ze jsem tam byl jenom ja. Takze ten skolitel to ke konci zacal brat docela rychle. Ale to dulezite jsem se naucil, takze umim delat screening s GM pocitacem, dekontaminovat prostor etc. Akorat skoda, ze mi nedaji dozimetr, museli bychom si totiz poridit vic jaderneho materialu. Na konci byl test, ktery probihal stejne jako doma. To znamena: "Nebudeme se zdrzovat, ja vzdycky prectu otazku, reknete co si myslite ze je dobre a ja vam reknu spravnou odpoved. Tu napiste do testu."
Zpatky jsem jel univerzitnim autobusem. Akorat jsem si spletl linku, takze misto 10 minut jsem jel pul hodiny a pak me vylozil na tom samem miste. Alespon jsem si prholedl cely campus. A taky uz jsem se naucil, jak prinutit autobus zastavit. Stavi totiz jen na znameni, ktere se dava snurou, kterou mate za zady. Je tezke to zjistit, protoze obvykle jedu sam, ale dneska tam byl jeste jeden pasazer, tak mi to to ukazal.
Pro dnesek uz nemam zadny specialni plan, jen si dat veceri. Mozna bychom mohli s Joshem zajet do BestBuy, abych mohl koupit laptot.

Žádné komentáře: